Gadero Klantenservice
Gadero Klantenservice

Veilig bestellen, Thuiswinkel Waarborg!

Bestaande bestellingen - Heeft u een vraag over een lopende order?

U heeft reeds een order lopen bij Gadero? De meest gestelde vragen over bestaande bestellingen en leveringen vind u hier. 

Bij meer dan 98% van onze producten geldt levering in gemiddeld 4/5 werkdagen volgens een vaste leverdag per postcode. Deze postcodes zijn in het hoogseizoen verdeeld over 2 besteldeadlines, zondagavond en dinsdagavond (23:59 uur) en in het laagseizoen hebben wij 1 besteldeadline (zondagavond), zie bestel-deadlines. Indien u de besteldeadline mist geldt automatisch de volgende besteldeadline.

Bij de overige 2% van de producten staat aangegeven wat de levertijd is, bijvoorbeeld 8-10 werkdagen voor onze kant en klare tuintafels. 

Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres een bevestiging. In deze e-mail vindt u een eigen track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen. Via de track & trace link vindt u tevens de verwachte leverdatum. 

Wij nemen altijd een dag van tevoren tussen 16.00 en 20.00 uur contact met u op via e-mail en/of SMS om aan te geven in welk dagdeel (tijdsvak van 3 uur) wij uw bestelling bezorgen. Wij kunnen - om de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden - geen persoonlijke verzoeken inwilligen met betrekking tot het dagdeel.

Haast? Hardlopers binnen 48 uur geleverd in heel Nederland en België!

Naast ons gehele assortiment geleverd op vaste dag per postcode kunt u - UITSLUITEND onze hardlopers - ook met spoed binnen 48 uur bezorgd krijgen. Bestel voor 14 uur = levering overmorgen in heel Nederland en Belgie op werkdagen!

Bekijk hier ons 48 uurs spoed assortiment. Let op ons 48 uurs assortiment bestaat uit uitsluitend een beperkt aantal hardlopers

Sierbestrating

Voor sierbestrating orders gelden geen vaste leverdagen per postcodegebied, daar hanteren we levering binnen 1 tot en met 7 werkdagen. Voor big bags split en grind hanteren we bezorging in maximaal 4 werkdagen. 

Een dag voor uw leverdag aanbreekt (zie schema vaste leverdag per postcodes) krijgt u tussen 16.00 en 20.00 uur een email en/of sms over het levertijdstip van uw order. Wij geven een tijdsvak van 3 uur aan. Omdat wij de meest efficiente route rijden om uw bezorgkosten laag te houden kunnen wij geen persoonlijke verzoeken inwilligen omtrent de levertijd. 

Let op! De verwachte levertijd is slechts een tijdsindicatie en geen gegarandeerde aflevertijd. In sommige gevallen kan de chauffeur het tijdsvak overschrijden, denk hierbij aan vertraging door drukte op de weg i.v.m. files. 

Wilt u uw bestelling liever afhalen dan laten bezorgen? Dat kan! Wij hebben in zowel Nederland, Duistland als België verschillende afhaalpunten, zodat u uw bestelling altijd in de buurt kunt afhalen.

Lees meer over onze locaties in Groningen, Breukelen, Veldhoven, Meppen (Duitsland) en Hofstade-Aalst (België).

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Voor zowel onze afhaallocaties in Nederland als Vlaanderen (Belgie) geldt dat u uw bestelling kunt afhalen op vaste afhaalmomenten. Meer informatie over de vaste afhaalmomenten van onze afhaallocaties vindt u hier.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres ook een bevestiging met daarin een link met uw eigen track & trace code. Via deze link vindt u meer informatie omtrent de verwachte afhaaldatum. 

U ontvangt tevens een dag voor uw afhaaldag een sms met daarin de bevestiging dat u uw order kunt afhalen tussen een bepaald tijdvak. Via deze sms ontvangt u ook een afhaalnummer waarmee u uw order kunt afhalen.

Ik heb gekozen voor het afhalen van een product met een langere levertijd?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst met een product met een langere levertijd, dan vervalt in veel gevallen het eerst vaste afhaalmoment op basis van uw bestelling. Afhankelijk van de duur van de langere levertijd van het bestelde product, geldt dat u pas uw bestelling op een later afhaalmoment kunt afhalen. Via de ontvangen link met uw eigen track & trace code, vindt u meer informatie omtrent de verwachte afhaaldatum. 

U ontvangt tevens een dag voor uw juiste afhaaldag een sms met daarin de bevestiging dat u uw order kunt afhalen tussen een bepaald tijdvak. 

Wij bezorgen uw order in zijn geheel, heeft u een product besteld met een langere levertijd, dan zal uw gehele order worden geleverd wanneer het desbetreffende artikel ook bij ons aanwezig is.

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst met een product met een langere levertijd, dan vervalt de eerste vaste bezorgdag in uw regio op basis van uw bestelling. Afhankelijk van de duur van de langere levertijd (aangegeven bij het product) van het bestelde product, geldt dat de levering 1 of meerdere deadlines verschuift. 

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres een bevestiging met daarin een link met uw eigen track & trace code. Via deze link vindt u meer informatie omtrent de verwachte leverdag.

Bij een combinatie van steen en hout of steen van 2 verschillende fabrieken, dient u soms rekening te houden met twee verschillende transporteurs. Dit betekent dat het kan voorkomen dat er zowel voor het hout als voor het steen transportkosten worden gerekend. De transportkosten zullen dan hoger uitvallen dan de normale bezorgstaffel.

Als u heeft gekozen en betaald voor een 48-uurs levering is het natuurlijk ons streven dit na te komen. Wanneer we dit niet kunnen waarmaken kunt u het extra betaalde bedrag voor de 48-uurs levering teruggestort krijgen op uw rekening of u mag de koop kosteloos ontbinden. Dit gebeurd altijd in overleg met ons.

Als u een bestelling plaatst via Gadero.nl, ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Vanaf dat moment wordt uw bestelling controleerd. Als uw bestelling nog wordt gecontroleerd, dan is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen.

Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u opnieuw een e-mail met de bevestiging dat uw bestelling is gecontroleerd en wordt verzameld zodat dit op de aangegeven datum wordt bezorgd. Indien u een mail heeft ontvangen dat u bestelling gereed wordt gemaakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.

Heeft u deze e-mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op voor het aanpassen van uw bestelling.