U heeft reeds een order lopen bij Gadero? De meest gestelde vragen over bestaande bestellingen en leveringen vind u hier. Op de bezorgen en betalen vindt u ook meer informatie over onze standaard levertijd.
Op deze pagina vindt u ook antwoorden op veel gestelde vragen over levertijden van prefab blokhutten met en zonder laten impregneren of laten spuiten.
Bij meer dan 98% van onze producten geldt levering in gemiddeld 4/5 werkdagen volgens een vaste leverdag per postcode. Deze postcodes zijn in het hoogseizoen verdeeld over 2 besteldeadlines namelijk, vrijdagmiddag 17.00 uur en dinsdagavond 23:59 uur. In het laagseizoen hebben wij 1 besteldeadline op de zondagavond 23.59 uur. Voor het volledige overzicht van de deadlines en de bijbehorende bezorgdagen, zie bestel-deadlines. Indien u de besteldeadline mist geldt automatisch de volgende besteldeadline.
Bij de overige 2% van de producten staat aangegeven wat de levertijd is, bijvoorbeeld 8-10 werkdagen voor onze kant en klare tuintafels.
Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres een bevestiging. In deze e-mail vindt u een eigen track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen. Via de track & trace link vindt u tevens de verwachte leverdatum.
Wij nemen altijd een dag van tevoren tussen 16.00 en 20.00 uur contact met u op via e-mail en/of SMS om aan te geven in welk tijdsvak wij uw bestelling bezorgen. Om de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden kunnen wij geen persoonlijke verzoeken inwilligen met betrekking tot het dagdeel.
Haast? Hardlopers binnen 48 uur geleverd in heel Nederland en België!
Naast ons gehele assortiment geleverd op vaste dag per postcode kunt u - UITSLUITEND onze hardlopers - ook met spoed binnen 48 uur bezorgd krijgen. Bestel voor 14 uur = levering overmorgen in heel Nederland en Belgie op werkdagen!
Bekijk hier ons 48 uurs spoed assortiment. Let op ons 48 uurs assortiment bestaat uit uitsluitend een beperkt aantal hardlopers
De levertijd van prefab blokhutten en kant en klare overkappingen wijkt af van de levertijd van tuinhout. De standaard levertijd hiervan bedraagt c.a. 10 werkdagen. In het hoogseizoen kan dit vanwege drukte oplopen. Bij elke blokhut en overkapping geven wij specifiek de verwachte levertijd van dat moment aan.
Door het laten impregeren of spuiten van uw blokhut en overkapping kan de levertijd oplopen. Voor de actuele, verwachte levertijd voor het laten impregneren of laten spuiten kunt u hier kijken.
Levertijden Interflex
De levertijden voor blokhutten van Interflex zijn afwijkend ten opzichte van de blokhutten van Tuindeco en Karibu. Voor een overzicht van de actuele geschatte levertijden van de blokhutten en sauna's van Interflex kunt u hier kijken.
Levertijden Duxwood
De levertijden voor blokhutten van Duxwood zijn afwijkend ten opzichte van de blokhutten van Tuindeco, Interflex en Karibu. Voor een overzicht van de actuele geschatte levertijden van de blokhutten van Duxwood kunt u hier kijken.
Voor sierbestrating orders gelden geen vaste leverdagen per postcodegebied, daar hanteren we levering binnen 1 tot en met 7 werkdagen. Voor big bags split en grind hanteren we bezorging in maximaal 4 werkdagen.
Een dag voor uw leverdag aanbreekt (zie schema vaste leverdag per postcodes) krijgt u tussen 16.00 en 20.00 uur een email en/of sms over het levertijdstip van uw order. Wij geven een tijdsvak van 2 tot 4 uur aan. Omdat wij de meest efficiënte route rijden om uw bezorgkosten laag te houden kunnen wij geen persoonlijke verzoeken inwilligen omtrent de levertijd.
Let op! De verwachte levertijd is slechts een tijdsindicatie en geen gegarandeerde aflevertijd. In sommige gevallen kan de chauffeur het tijdsvak overschrijden, denk hierbij aan vertraging door drukte op de weg i.v.m. files.
Wilt u uw bestelling liever afhalen dan laten bezorgen? Dat kan! Wij hebben in zowel Nederland, Duitsland als België verschillende afhaalpunten, zodat u uw bestelling altijd in de buurt kunt afhalen.
Lees meer over onze locaties in Groningen, Breukelen, Veldhoven, Winkel en Hofstade-Aalst (België).
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Voor zowel onze afhaallocaties in Nederland als Vlaanderen (Belgie) geldt dat u uw bestelling kunt afhalen op vaste afhaalmomenten. Meer informatie over de vaste afhaalmomenten van onze afhaallocaties vindt u hier.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres ook een bevestiging met daarin een link met uw eigen track & trace code. Via deze link vindt u meer informatie omtrent de verwachte afhaaldatum.
U ontvangt tevens een dag voor uw afhaaldag een sms met daarin de bevestiging dat u uw order kunt afhalen in een bepaald tijdvak. Via deze sms ontvangt u ook een afhaalnummer waarmee u uw order kunt afhalen.
Ik heb gekozen voor het afhalen van een product met een langere levertijd?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst met een product met een langere levertijd, dan vervalt in veel gevallen het eerst vaste afhaalmoment op basis van uw bestelling. Afhankelijk van de duur van de langere levertijd van het bestelde product, geldt dat u pas uw bestelling op een later afhaalmoment kunt afhalen. Via de ontvangen link met uw eigen track & trace code, vindt u meer informatie omtrent de verwachte afhaaldatum.
U ontvangt tevens een dag voor uw juiste afhaaldag een sms met daarin de bevestiging dat u uw order kunt afhalen tussen een bepaald tijdvak.
Wij bezorgen uw order in zijn geheel, heeft u een product besteld met een langere levertijd, dan zal uw gehele order worden geleverd wanneer het desbetreffende artikel ook bij ons aanwezig is.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst met een product met een langere levertijd, dan vervalt de eerste vaste bezorgdag in uw regio op basis van uw bestelling. Afhankelijk van de duur van de langere levertijd (aangegeven bij het product) van het bestelde product, geldt dat de levering 1 of meerdere deadlines verschuift.
Let op: besteld u producten met een langere levertijd, dan geldt de levertijd die bij bij het product staat en niet het eerst volgende afhaalmoment.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres een bevestiging met daarin een link met uw eigen track & trace code. Via deze link vindt u meer informatie omtrent de verwachte leverdag.
Bij een combinatie van steen en hout of steen van 2 verschillende fabrikanten, dient u soms rekening te houden met twee verschillende transporteurs. Dit betekent dat het kan voorkomen dat er zowel voor het hout als voor het steen transportkosten worden gerekend. De transportkosten zullen dan hoger uitvallen dan de normale bezorgstaffel.
Als u heeft gekozen en betaald voor een 48-uurs levering is het natuurlijk ons streven dit na te komen. Wanneer we dit niet kunnen waarmaken kunt u het extra betaalde bedrag voor de 48-uurs levering teruggestort krijgen op uw rekening of u mag de koop kosteloos ontbinden. Dit gebeurt altijd in overleg met ons.
Als u een bestelling plaatst via Gadero.nl ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Vanaf dat moment wordt uw bestelling gecontroleerd. Als uw bestelling nog gecontroleerd moet worden, is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen naar info@gadero.nl.
Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u opnieuw een e-mail met de bevestiging dat uw bestelling is gecontroleerd en wordt verzameld zodat dit op de aangegeven datum kan worden bezorgd. Zodra u een mail heeft ontvangen dat u bestelling gereed wordt gemaakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.
Heeft u deze e-mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op voor het aanpassen van uw bestelling.
Wij werken samen met externe transporteurs die de bestellingen bij u bezorgen. Zij sturen u de dag voor de levering een bericht in de vorm van een sms of een e-mail met daarin de verwachte tijdsindicatie van de levering. In het geval dat u niet aanwezig bent op het moment van levering zal de chauffeur naar eigen inzicht lossen. Meestal wordt het pakket gelost op de oprit, stoep of op een parkeerplaats. De chauffeur zoekt een veilige plek waar het pakket verantwoord kan staan.
Heeft u een kleine bestelling geplaatst die met onze koeriersdienst Transmission wordt bezorgd dan dient u wel aanwezig te zijn op het moment van de levering. Zij leveren het pakket enkel af nadat u een handtekening heeft gezet.
Onze transporteurs sturen u de dag voorafgaand aan de levering altijd een sms of e-mail met daarin de verwachte tijdsindicatie. Op deze manier kunt u eventueel voorbereidingen treffen. In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat de chauffeur u een half uur voor de levering belt. Dit is mogelijk wanneer het afleveradres bijvoorbeeld lastig is te bereiken. U kunt dit aangeven door het te noteren in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van uw bestelling. Heeft u al een bestelling geplaatst? Neem dan contact op met de klantenservice om te kijken naar de mogelijkheden.
Wij leveren volgens een vast bezorgschema dat is gebaseerd op de postcode van het afleveradres. In elk postcodegebied hebben wij een vaste leverdag. Tevens werken wij met een besteldeadline. Op basis hiervan wordt de leverdatum bepaald. Uw verwachte leverdatum bekijken? Bekijk dan onze bezorgpagina.
Mocht u een voorkeur willen aangeven voor een leverdag of -datum, kunt u dit vermelden in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van uw bestelling. Let op: het aangeven van een voorkeur biedt geen garanties. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om aan uw verzoek te voldoen.
Specifieke verzoeken omtrent het lossen of andere losinstucties kunt u ook noteren in het opmerkingenveld. Wij zullen dit communiceren met de betreffende transporteur en beoordelen of uw wensen haalbaar zijn.
In de meeste gevallen wordt uw bestelling in 1 levering bezorgd. Belangrijk om te weten is dat de ijzerwaren altijd apart worden verzonden met PostNL. Wij streven er naar om deze zendingen op dezelfde dag te plannen. Dit wordt met PostNL verzonden omdat dit vaak kleine pakketjes zijn en snel verloren gaan in de grote houtpakketten. Om er voor te zorgen dat de ijzerwaren onbeschadigd en compleet bij u aankomen gaat deze bezorging met PostNL.
Een andere uitzondering zijn bestelling die zowel hout- als steenproducten bevatten. Steen wordt vaak rechtstreeks bezorgd vanuit de leverancier en het hout wordt vanuit Gadero geleverd. In dit geval betreft het 2 leveringen. U ontvangt zowel een bericht omtrent de levering voor het hout als het steen.
Het aanvragen van een deellevering is niet mogelijk omdat de bezorgkosten zijn gebaseerd op 1 (groot) transport.
Uw bestelling wordt geleverd met groot transport omdat het vaak om grote pakketten gaat. Wij werken samen met externe transporteurs. Zij komen uw order leveren met een vrachtwagen van c.a. 18 meter lang. Om uw bestelling te kunnen lossen heeft de vrachtwagen een kooiaap mee. Dit is een meeneem heftruck die achterop de vrachtwagen zit.
Om er voor te zorgen dat de kooiaap uw pakket kan optillen wordt uw bestelling op een pallet geleverd.
Heeft u sierbestrating besteld? Dan is het ook mogelijk dat uw bestelling wordt geleverd door een chauffeur die enkel een pompwagen bij zicht heeft of een vrachtwagen met grijparm. De grijparm kan tot maximaal 10 meter naast de vrachtwagen uw bestelling plaatsen.
Nadat uw order is verwerkt kunnen wij de verwachte leverdatum bepalen. U ontvangt van ons een e-mail met daarin een track & trace link. Via deze link kunt u de zending volgen en de verwachte leverdag bekijken. De dag voorafgaand aan de levering ontvangt u tevens een bericht van de transporteur met de verwachte tijdsindicatie. Dit bericht wordt, afhankelijk van de transporteur, verzonden per mail of sms.