Gadero Klantenservice
Gadero Klantenservice

Veilig bestellen, Thuiswinkel Waarborg!

Klachten

Wij trachten met zorg uw bestelling te verzamelen en te bezorgen. Mocht er onverhoopt een klacht ontstaan, laat ons dit weten. Onze service-afdeling neemt alle klachten serieus. U ontvangt uiterlijk binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Raadpleeg altijd ons serviceformulier.

Houteigenschappen

Houthandel Gadero gaat voor de volle 100% voor het waarmaken van onze slogan: Buiten genieten, binnen handbereik. Gadero is dan ook enthousiast over hout, echter weten wij ook dat hout een aantal natuurlijke eigenschappen heeft waar we niet omheen kunnen. Hout is sterk, licht en gemakkelijk te verwerken, maar heeft een natuurlijk karakter.

Ondanks dat wij uitsluitend A-kwaliteit hout inkopen en wij hoge omloopsnelheden hebben, adviseren wij u om de toegestane eigenschappen eerst rustig door te lezen. Daar staan ook enkele handige tips om eenvoudige problemen te verhelpen. Voor natuurlijke eigenschappen van hout geldt dat wij geen reclamaties kunnen uitvoeren.

Beschadiging

Is uw bestelling afgeleverd maar beschadigd? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de beschadiging en voeg deze toe aan het serviceformulier (zie onderstaand de link). Vervolgens zal er door ons zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een passende gezamenlijke oplossing te komen. Wilt u - bijvoorbeeld in het weekend - alvast aan de slag bewaar uw beschadigde plank dan voor het laatst of gebruik deze indien mogelijk om te verzagen.

Controleer binnengekomen goederen voordat u met plaatsing begint. Wanneer er beschadigde goederen of verkeerde goederen zijn geleverd, dient u dit voor de plaatsing te melden. Een klacht ingediend tijdens of na het verwerken van de goederen zal niet passend opgelost kunnen worden. Gadero is niet aansprakelijk voor schade geleden door zaken die door controle vooraf voorkomen hadden kunnen worden.

Incomplete bestelling

Is uw bestelling afgeleverd maar incompleet? Wij maken foto's van onze orders om te controleren wat u gekregen zou moeten hebben. Betreft het ijzerwaren of ander klein materiaal? Doorgaans wordt dit onder in het midden van uw pakket 'weggestopt' tussen andere grotere producten. Gelieve eerst het gehele pakket goed te doorzoeken en waar nodig af te stapelen. In sommige gevallen worden ijzerwaren apart per post verzonden. Neem vervolgens contact met ons op indien het missende product ook hier niet te vinden is. In dat geval zullen wij samen met u tot een passende gezamenlijke oplossing komen.

Serviceformulier

Gebruik uitsluitend ons serviceformulier, vul ALTIJD uw ordernummer en contactgegevens in. Geef met foto's + toelichting uw klacht helder aan. U ontvangt een ontvangstbevestiging zodra uw klacht gelezen is. Zodra wij een oplossing hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt binnen uiterlijk 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. In de praktijk reageren we binnen 24-72 uur op elke klacht. 

Kunt u een klacht niet oplossen met Gadero, dan kunt u via de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl een geschil indienen. Dit kan digitaal door de stappen op de website te volgen. Eveneens in geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Video service afdeling