Gadero Klantenservice
Gadero Klantenservice

Veilig bestellen, Thuiswinkel Waarborg!

Service

Ja, Gadero heeft verschillende montageteams voor uiteenlopende klussen. Laat uw vlonder, schutting of blokhut door gespecialiseerde montagebedrijven monteren. Wij werken alleen met door ons opgeleide specialisten en hanteren heldere prijzen. Bekijk hier de mogelijkheden, tarieven en beschikbaarheid van onze montagepartners.

 

Gadero doet er alles aan uw hout of steen order vakkundig te leveren. Daarbij streven wij naar een optimale service mocht u niet tevreden zijn.

Hout is een natuurproduct met bepaalde eigenschappen. We willen u vragen de toegestane eigenschappen eerst rustig door te lezen. Daar staan ook enkele handige tips om eenvoudige problemen te verhelpen.

Beschadiging
Is uw bestelling afgeleverd maar beschadigd? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de beschadiging en boeg deze toe aan het serviceformulier (zie onderstaand de link). Vervolgens zal er door ons zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een passende gezamenlijke oplossing te komen. Wilt u - bijvoorbeeld in het weekend - alvast aan de slag bewaar uw beschadigde plank dan voor het laatst of gebruik deze indien mogelijk om te verzagen.

Incomplete bestelling
Is uw bestelling afgeleverd maar incompleet? Wij maken foto's van onze orders om te controleren wat u gekregen zou moeten hebben.  Betreft het ijzerwaren of ander klein materiaal? Doorgaans wordt dit onder in het midden van uw pakket 'weggestopt' tussen andere grotere producten. Gelieve eerst het gehele pakket goed te doorzoeken en waar nodig af te stapelen. In sommige gevallen worden ijzerwaren apart per post verzonden. Neem vervolgens contact met ons op indien het missende product ook hier niet te vinden is. In dat geval zullen wij samen met u tot een passende gezamenlijke oplossing komen.

Serviceformulier
Gebruik uitsluitend ons serviceformulier, vul ALTIJD uw ordernummer en contactgegevens in. Geef met foto's + toelichting uw klacht helder aan. U ontvangt een ontvangstbevestiging zodra uw klacht gelezen is. Zodra wij een oplossing hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt uiterlijk binnen 7 werkdagen een reactie van ons. In de praktijk reageren we binnen 24-72 uur op elke klacht. 

Kunt u een klacht niet oplossen met Gadero, dan kunt u via de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl een geschil indienen. Dit kan digitaal door de stappen op de website te volgen. Eveneens in geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/

U ziet alle prijzen inclusief BTW bij ons op de website staan. Desgewenst kunt ons een email sturen voor een offerte aanvraag. Of stel zelf snel een handige offerte-PDF (voor uw klant) samen via onderstaande handige optie. 

1. Voeg de gewenste artikelen vrijblijvend toe aan uw winkelwagentje.

2. Druk in uw winkelwagentje op de PDF link en u krijgt een vrijblijvende offerte in PDF formaat.

3. Desgewenst kunt u direct overgaan tot bestellen.

offerte tool

Informatie over retourneren en het retourformulier vindt u op retourneren.

Zodra onze vrachtwagen bij uw adres aangekomen is, belt de chauffeur bij u aan. Onze chauffeur levert uw order af tot aan de stoep, dit gebeurt doorgaans met een zogenaamde kooiaap heftruck. Wilt u op een specifieke plek lossen? Uitsluitend de chauffeur zelf bepaalt wat veilig is waar hij of zij kan en wil lossen. Onze chauffeurs kunnen u niet helpen met de order naar binnen brengen e.d. 

U vindt het serviceformulier op de volgende pagina: serviceformulier.gadero.nl