Gadero doet er alles aan uw hout of steen order vakkundig te leveren. Daarbij streven wij naar een optimale service mocht u niet tevreden zijn. Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het serviceformulier.
Hout is een natuurproduct met bepaalde eigenschappen. We willen u vragen de toegestane eigenschappen eerst rustig door te lezen. Daar staan ook enkele handige tips om eenvoudige problemen te verhelpen.
Beschadiging Is uw bestelling afgeleverd maar beschadigd? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de beschadiging en voeg deze toe aan het serviceformulier (zie onderstaand de link). Vervolgens zal er door ons zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een passende gezamenlijke oplossing te komen. Wilt u - bijvoorbeeld in het weekend - alvast aan de slag? Bewaar uw beschadigde plank dan voor het laatst of gebruik deze indien mogelijk om te verzagen.
Incomplete bestelling Is uw bestelling afgeleverd maar incompleet? Wij maken foto's van onze orders om te controleren wat u gekregen zou moeten hebben. Betreft het ijzerwaren? Dan kan het kloppen dat dit niet bij het houtpakket zit. IJzerwaren worden namelijk apart verzonden met PostNL. Betreft het ander klein materiaal? Gelieve eerst het gehele pakket goed te doorzoeken en waar nodig af te stapelen. Dit wordt namelijk nog wel eens tussen de grote producten 'verstopt'. Neem vervolgens contact met ons op indien het missende product ook niet te vinden is. In dat geval zullen wij samen met u tot een passende gezamenlijke oplossing komen.
Serviceformulier Gebruik uitsluitend ons serviceformulier, vul ALTIJD uw ordernummer en contactgegevens in. Geef met foto's + toelichting uw klacht helder aan. U ontvangt een ontvangstbevestiging zodra uw klacht gelezen is. Zodra wij een oplossing hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt binnen uiterlijk 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. In de praktijk reageren we binnen 24-72 uur op iedere klacht.
Kunt u een klacht niet oplossen met Gadero, dan kunt u via de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl een geschil indienen. Dit kan digitaal door de stappen op de website te volgen. Eveneens in geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Klik hier: serviceformulier. Ben je op zoek naar meer informatie? Ga dan naar onze serviceformulier pagina.
Van een kennelijke vergissing is sprake als u had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat werd aangeboden. Met andere woorden: zelfs als het u al niet meteen duidelijk was dat hier een vergissing in het spel was, dan was het verschil in prijs zo aanzienlijk dat er in ieder geval reden had moeten zijn voor twijfel. Wanneer er twijfel kan bestaan over de juistheid van de prijs, bent u als consument verplicht hier zelf navraag naar te doen. Is het verschil in prijs niet aanzienlijk, dan mag de webwinkelier de prijs van een al besteld product niet zomaar aanpassen. Gadero kan in overleg met u de order annuleren of leveren voor de originele prijs.
Als u heeft gekozen en betaald voor een 48-uurs levering is het natuurlijk ons streven dit na te komen. Wanneer we dit niet kunnen waarmaken heeft u recht op creditering van de 48uurs kosten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.