Om een bestelling bij Gadero te kunnen plaatsen moet je voor minimaal €150 in je winkelwagentje hebben. Dit geldt voor zowel bezorgen als afhalen. Bestellingen lager dan €150 kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Wil je je bestelling liever afhalen dan laten bezorgen? Dat kan! Wij hebben in Nederland verschillende afhaalpunten, zodat je je bestelling altijd in de buurt kan afhalen. Lees meer over onze locaties in Groningen en Ede.
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Voor al onze afhaallocaties geldt dat je je bestelling kan afhalen op vaste afhaalmomenten. Wanneer je tijdens het bestellen kiest voor de optie 'afhalen' zie je een overzicht met alle beschikbare afhaallocaties en -tijden.
Wanneer je bij het bestellen kiest voor de optie afhalen, krijg je een overzicht te zien van de eerstvolgende afhaalmomenten. Wanneer je een afhaaldag hebt gekozen, zie je ook welke tijdvakken de verschillende locaties hanteren. Voor de meeste bestellingen worden de volgende tijden gehanteerd:
Groningen: Maandag t/m vrijdag 9:00 - 16:00. De meeste bestellingen zijn binnen 2 werkdagen af te halen, dus maandag vóór 17:00 besteld betekent dinsdagmiddag of woensdagochtend afhalen.
Ede: Elke week zijn er 2 afhaalmomenten op maandagochtend en woensdagochtend van 08:00 tot 12:00 uur.
Let op! Het kan zijn dat jouw bestelling afwijkt van de standaardregels. Houd altijd je mail in de gaten voor het juiste afhaalmoment van jouw bestelling.
Hoe hoger je bestelwaarde, hoe lager de afhaalkosten! De afhaalkosten voor jouw bestelling vind je in je winkelmandje wanneer je de optie 'afhalen' selecteert. De kosten variëren tussen €0 en €69.
Helaas is het niet mogelijk om sneller een bestelling af te halen dan op het aangegeven afhaalmoment tijdens het plaatsen van je bestelling.
Het verschilt per afhaallocatie of het mogelijk is om op een ander moment te komen afhalen. Het is in geen enkel geval mogelijk om sneller af te halen dan staat aangegeven. In Groningen kan je gedurende de openingstijden langskomen om je bestelling op te halen. Dit is alleen mogelijk nadat de aangegeven datum is verstreken.
Voor onze afhaallocatie in Ede geldt: Buiten de aangegeven afhaaldatums is er geen mogelijkheid tot afhalen tenzij afgesproken met onze klantenservice.
Heb je je afhaalmoment gemist? Dan blijft je bestelling maximaal 2 weken op het depot liggen. Neem dus zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om een nieuwe afspraak in te plannen.
Heb je het afhaalmoment voor jouw bestelling gemist? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om een nieuw afhaalmoment in te plannen. Je bestelling blijft maximaal 2 weken op de afhaallocatie liggen voor het teruggestuurd wordt naar onze warehouse in Groningen. Het is niet mogelijk om buiten de aangegeven afhaaldagen en -tijden langs te komen om je bestelling af te halen.
Ook wanneer je hebt gekozen voor een product met een langere levertijd zie je in je winkelwagen bij de optie afhalen het eerstvolgende afhaalmoment wanneer je hele bestelling klaarligt. Deze datum is afhankelijk van de levertijd van jouw product.
Tot wanneer je je afhaalorder kan annuleren kan per bestelling verschillen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Helaas is onze afhaallocatie in Hofstade-Aalst gesloten. Dit betekent dat het momenteel niet mogelijk is om je bestelling in België af te halen. Afhalen is nog steeds mogelijk bij onze andere afhaallocaties.
Op dit moment helaas niet. Onze (afhaal)locatie in Meppen is gesloten. Woon je vlakbij de grens? Kies dan voor onze afhaallocaties of showroom in Nederland of België.