Maandag - donderdag: 8:00 - 17:30 uur
Vrijdag: 8:00 - 17:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 15:00 uur
Zondag: gesloten
Email: info@gadero.nl
Je vraag, opmerking of klacht direct op de juiste plek? Vul dan ons serviceformulier in!
Om een bestelling bij Gadero te kunnen plaatsen moet je voor minimaal €150 in je winkelwagentje hebben. Dit geldt voor zowel bezorgen als afhalen. Bestellingen lager dan €150 kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Uw bestelling wordt op een door ons goed bereikbare plaats gelost d.m.v een vrachtwagen met 18 meter lange trailer en kooiaap, vrachtwagen met pompwagen of vrachtwagen met grijparm. De grijparm kan tot maximaal 10 meter naast de vrachtwagen uw bestelling plaatsen. De goederen worden direct naast de auto op een verharde weg geleverd. Zorg er altijd voor dat er geen auto's geparkeerd staan op de plaats waar u uw goederen geleverd wilt hebben. Onze chauffeurs mogen namelijk nooit met de grijparm over auto's heen lossen. Markeer bij voorkeur de losplaats zodat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan wanneer u niet thuis bent tijdens de levering. Lossen op een andere plek (oprit, tuinpad, tuin, parkeervak o.i.d.) dan de onder het vorige punt genoemde losplaats is te allen tijden ter beoordeling van de chauffeur.
Het is voor u niet noodzakelijk op de aangegeven leverdatum ter plaatse te zijn. De chauffeur maakt een foto van de levering. De pakbon laat hij achter in uw brievenbus. Indien u wel aanwezig bent dient u de goederen te controleren en voor goede ontvangst te tekenen. Controleer de maat en de kleur van uw bestrating voordat u een handtekening zet. Deze informatie staat over het algemeen op het pakket beschreven.
Voor sierbestrating gelden geen vaste leverdagen. Onze transporteur stuurt een e-mail en/ of een sms wanneer uw transport wordt ingepland en bezorgd, hierin wordt ook een tijdvak aangegeven. Zorg alstublieft dat u bereikbaar bent op de door u opgegeven telefoonnummers!
De bezorgkosten zijn afhankelijk van je bestelling en worden automatisch berekend. Daarom vind je deze in je winkelmand onder de stap 'Levering'. Deze kosten worden gebaseerd op het gewicht en de afmetingen van je gekozen artikelen dus deze kunnen variëren tussen €0 en €379.
Het meest accurate levermoment vindt u in uw winkelmand, deze wordt getoond wanneer u uw adres in heeft gevuld. Zorg ervoor dat uw bestelling compleet is voor u het levermoment controleert. Ook ziet u hier of uw bestelling in aanmerking komt voor 24 uurs of 48 uur levering. Bij standaardbezorging wordt de eerstvolgende datum waarop geleverd kan worden op uw postcode getoond. Wilt u uw bestelling op een later moment geleverd krijgen, dan kunt u dit in het opmerking veld in de volgende stap aangeven.
Een dag voor uw leverdag aanbreekt krijgt u tussen 16.00 en 20.00 uur een email en/of sms over het levertijdstip van uw order. Wij geven een tijdsvak van 2 tot 4 uur aan. Omdat wij de meest efficiënte route rijden om uw bezorgkosten laag te houden kunnen wij geen persoonlijke verzoeken inwilligen omtrent de levertijd. Wel kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een voorkeur aangeven voor een leverdag of -datum. Het aangeven van een voorkeur biedt geen garanties. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om aan uw verzoek te voldoen.
Let op! De verwachte levertijd is slechts een tijdsindicatie en geen gegarandeerde aflevertijd. In sommige gevallen kan de chauffeur het tijdsvak overschrijden, denk hierbij aan vertraging door drukte op de weg i.v.m. files.
Bij houthandel Gadero kunt u betalen via iDEAL, Maestro, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express), Paypal, Klarna (achteraf overmaken, wel extra gegevens vereist), SprayPay, NOTYD - Achteraf betalen, bankoverschrijving (vooruit betaling), Apple Pay, Google Wallet, Bancontant (België), Biller (voor bedrijven) en levering BTW verlegd.
Pinnen of contant bij de chauffeur is NIET mogelijk. Vooruitbetalen via bank is NIET mogelijk bij spoedzendingen. Daarnaast werken wij niet met aanbetalingen. Tijdens het plaatsen van de order kunt u de gewenste betaaloptie aanvinken. Zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen kunnen wij de order verder verwerken.
Alle prijzen die u op onze website ziet zijn inclusief BTW. U kunt daarom zelf eenvoudig een offerte opstellen. Dit doet u door de volgende stappen te doorlopen:
Voeg alle gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen.
Kies of u uw bestellen wil laten bezorgen of ophalen.
Klik in uw winkelwagen op de optie "E-mail deze winkelwagen". Deze vindt u in het rood onderaan de lijst met uw producten.
Binnen enkele seconde ontvangt u uw offerte in uw mailbox. Niets ontvangen? Kijk dan voor de zekerheid in uw spam map.
Liever een offerte laten maken?
Onze tuinexperts staan voor je klaar om je te helpen bij het maken van een offerte. Via onze pagina 'offerte aanvragen' beantwoord je een paar vragen over jouw gewenste producten en vervolgens ontvang je binnen 1-5 werkdagen een vrijblijvende offerte.
Wij leveren beperkt maatwerk. Wij maken onze Lariks Douglas en steigerhouten tuintafels en bijbehorende houten banken desgewenst op maat. Ook kunnen wij alle vlonderplanken voor uw afkorten op lengte tot in de cm nauwkeurig. Hiervoor dient u onze zaagservice mee te bestellen. Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u in het opmerkingenveld aangeven op welke maat de planken moeten worden gezaagd.
Voor producten zoals tuindeuren, houten schuren en blokhutten (vaak zelf wel iets in te korten) is maatwerk leveren door Gadero niet mogelijk. Wel kunnen wij bijvoorbeeld voor Lariks Douglas overkappingen en prieëlen een offerte op maat samenstellen.
Diverse inrit poorthekken van Lariks Douglas en Eiken kunnen wij ook op maat maken. Bijvoorbeeld als u een oprit heeft van 3.5 of 4,20 meter breed dan maken wij 2 hekdelen op maat.
Ook maatwerk plantenbakken kunnen wij voor u maken in steigerhout, Lariks Douglas of Ipé en Bankirai hardhout. Bekijk desgewenst ook onze doe-het-zelf tips voor plantenbakken op maat maken.
Wil je je producten retourneren? Dat kan binnen 14 werkdagen nadat je de goederen ontvangen hebt. Vul eenvoudig ons retourformulier in en wij nemen binnen 1-2 werkdagen contact met je op. Je kan ook zelf je producten binnen 14 werkdagen retour sturen naar Gadero B.V. - Euvelgunnerweg 19, 9723 CT Groningen.
Gadero doet er alles aan uw hout of steen order vakkundig te leveren. Daarbij streven wij naar een optimale service mocht u niet tevreden zijn. Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het serviceformulier.
Hout is een natuurproduct met bepaalde eigenschappen. We willen u vragen de toegestane eigenschappen eerst rustig door te lezen. Daar staan ook enkele handige tips om eenvoudige problemen te verhelpen.
Beschadiging Is uw bestelling afgeleverd maar beschadigd? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de beschadiging en voeg deze toe aan het serviceformulier (zie onderstaand de link). Vervolgens zal er door ons zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een passende gezamenlijke oplossing te komen. Wilt u - bijvoorbeeld in het weekend - alvast aan de slag? Bewaar uw beschadigde plank dan voor het laatst of gebruik deze indien mogelijk om te verzagen.
Incomplete bestelling Is uw bestelling afgeleverd maar incompleet? Wij maken foto's van onze orders om te controleren wat u gekregen zou moeten hebben. Betreft het ijzerwaren? Dan kan het kloppen dat dit niet bij het houtpakket zit. IJzerwaren worden namelijk apart verzonden met PostNL. Betreft het ander klein materiaal? Gelieve eerst het gehele pakket goed te doorzoeken en waar nodig af te stapelen. Dit wordt namelijk nog wel eens tussen de grote producten 'verstopt'. Neem vervolgens contact met ons op indien het missende product ook niet te vinden is. In dat geval zullen wij samen met u tot een passende gezamenlijke oplossing komen.
Serviceformulier Gebruik uitsluitend ons serviceformulier, vul ALTIJD uw ordernummer en contactgegevens in. Geef met foto's + toelichting uw klacht helder aan. U ontvangt een ontvangstbevestiging zodra uw klacht gelezen is. Zodra wij een oplossing hebben nemen wij contact met u op. U ontvangt binnen uiterlijk 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. In de praktijk reageren we binnen 24-72 uur op iedere klacht.
Kunt u een klacht niet oplossen met Gadero, dan kunt u via de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl een geschil indienen. Dit kan digitaal door de stappen op de website te volgen. Eveneens in geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/